PRZYZNANIE GRUDZIĄDZKIEJ KARTY SENIORA
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wypełniony formularz (druk) wniosku o przyznanie Grudziądzkiej Karty Seniora (do pobrania tutaj
lub
),
- do wglądu dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (ze zdjęciem).
Komórka organizacyjna
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, przyziemie, tel. 56 45 10 225, 228, 304, 424 lub Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, ul. Ratuszowa 1, parter, pok. 102, tel. 56 45 10 318, w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00, w piątki w godz. 7.00 – 13.30.
Opłaty
Karta jest przyznawana bezpłatnie.
Termin i sposób realizacji
Rozpatrzenie wniosku następuje w terminie 30 dni od daty jego złożenia.
Podstawa prawna
- Uchwała Nr XXXIII/4/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 stycznia 2017 r. w sprawie Programu „Grudziądzka Karta Seniora”,
- Zarządzenie Nr 38/17 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora (z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
- Kartę przyznaje się osobom, które ukończyły 60 rok życia, zamieszkałym na terenie miasta Grudziądza lub gminy Grudziądz.
- Karta przyznawana jest na wniosek seniora (osoby, która ukończyła 60 rok życia).
- Senior korzysta z karty osobiście i nie może jej udostępnić osobom trzecim.
- W przypadku, gdy senior nie odbiera karty osobiście wymagane jest pi-semne upoważnienie.
27.06.2019