WYDANIE DUPLIKATU GRUDZIĄDZKIEJ KARTY SENIORA
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wypełniony formularz (druk) wniosku o wydanie duplikatu Grudziądzkiej Karty Seniora (do pobrania tutaj
lub
),
- do wglądu dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (ze zdjęciem).
Komórka organizacyjna
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, przyziemie, tel. 56 45 10 225, 228, 304, 424 lub Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, ul. Ratuszowa 1, parter, pok. 102, tel. 56 45 10 318, w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00, w piątki w godz. 7.00 – 13.30.
Opłaty
Wydanie duplikatu karty podlega opłacie w wysokości 10,00 zł. Opłatę należy uiścić:
- gotówką w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Ratuszowa 1, przyziemie, w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.00, we wtorki w godz. 7.30 – 16.30, w piątki w godz. 7.00 – 13.00,
- lub przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, PKO BP SA 80 1020 5040 0000 6502 0085 9645.
Termin i sposób realizacji
Rozpatrzenie wniosku następuje niezwłocznie po jego złożeniu i uiszczeniu opłaty.
Podstawa prawna
- Uchwała Nr XXXIII/4/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 stycznia 2017 r. w sprawie Programu „Grudziądzka Karta Seniora”,
- Zarządzenie Nr 38/17 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora (z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
- W przypadku utraty lub zniszczenia karty senior (osoba, która ukończyła 60 rok życia) może złożyć wniosek o wydanie duplikatu karty.
- Warunkiem wydania duplikatu karty jest uiszczenie opłaty oraz zwrot zniszczonej karty albo złożenie oświadczenia o powodach niemożności zwrotu karty.
27.06.2019