WYDANIE ZAŚWIADCZENIA NP. O REJESTRACJI POJAZDU, WYDANIU KARTY POJAZDU
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku lub wniosek sporządzony odręcznie (druk do pobrania tutaj ).
Komórka organizacyjna
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Mickiewicza 28/30, parter, pok. 6, tel. 56 45 10 316 w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00, w piątki w godz. 7.00 – 13.30.
Opłaty
Za wydanie zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa – 17 zł.
Opłaty należy dokonać w kasie Urzędu, ul. Mickiewicza 28/30, parter, pokój 6, w godz. 7.30 – 15.00, we wtorki 7.30 – 16.30, w piątki 7.00 – 13.00 lub na konto bankowe: PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu,
nr: 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595
z dopiskiem „opłata za wydanie zaświadczenia” + nr rej. i marka pojazdu.
Termin i sposób realizacji
Do 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje wnioskodawcy zażalenie za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza w terminie 7 dnia od daty jego doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku przeniesienia własności pojazdu na inną osobę niż figurująca w aktualnym dowodzie rejestracyjnym do ww. wniosku należy dołączyć dowód własności pojazdu, np. fakturę.
14.10.2019