Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Grudziądzu

POŚWIADCZENIE OŚWIADCZENIA O PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wypełniony wniosek o poświadczenie oświadczenia prowadzącego gospodarstwo rolne (do pobrania tutaj lub ) oraz:

  • kserokopia nakazu płatniczego podatku rolnego,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego fakt posiadania gospodarstwa rolnego (np. akt notarialny lub inny dokument stwierdzający własność gospodarstwa rolnego).

Komórka organizacyjna

Wydział Środowiska ul. gen. Sikorskiego 32-36, parter, pokój 6, tel. 56 45 10 226 lub 56 45 10 262 w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00 oraz w piątki w godz. 7.00 – 13.30.


Opłaty

Opłata w wysokości 17 zł, płatna z chwilą złożenia wniosku.
Opłatę można uiszczać gotówką w kasie Urzędu, ul. Ratuszowa 1, przyziemie, w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.00, we wtorki w godz. 7.30 – 16.30 oraz w piątki w godz. 7.00 – 13.00 lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. Nr 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595. W tytule przelewu należy wpisać: opłata za wydanie poświadczenia o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.


Termin i sposób realizacji

W ciągu 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.


Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1362 t.j.),
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania poświadczenia następuje w drodze postanowienia. Na postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu. Zażalenie należy złożyć w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia, za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza.


Dodatkowe informacje, uwagi

07.10.2019