NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz (druk) wniosku (do pobrania tutaj )
Komórka organizacyjna
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Ratuszowa 1, budynek C, parter, pok. 1, tel. 56 45 10 279 lub Biuro Obsługi Interesantów, przyziemie, tel. 56 45 10 225, 228, 304, 424 w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00 w piątki w godz. 7:00 – 13:30.
- Biuro Obsługi Interesantów w Centrum Handlowym „Alfa” ul. Chełmińska 4, parter, tel. 56 45 10 337 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00.
Opłaty
Brak opłat.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1990),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (Dz .U. z 2021 r. poz. 1368).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Brak.
23.12.2022