Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Grudziądzu

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA NP. O REJESTRACJI POJAZDU, WYDANIU KARTY POJAZDU

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wypełniony formularz wniosku lub wniosek sporządzony odręcznie (druk do pobrania tutaj  ).


Komórka organizacyjna

Biuro Obsługi Interesantów, ul. Mickiewicza 28/30, parter, pok. 6, tel. 56 45 10 316 w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00, w piątki w godz. 7.00 – 13.30.


Opłaty

Za wydanie zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa – 17 zł.
Opłaty należy dokonać w kasie Urzędu, ul. Mickiewicza 28/30, parter, pokój 6, w godz. 7.30 – 15.00, we wtorki 7.30 – 16.30, w piątki 7.00 – 13.00 lub na konto bankowe: PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu,
nr: 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595
z dopiskiem „opłata za wydanie zaświadczenia” + nr rej. i marka pojazdu.


Termin i sposób realizacji

Do 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.


Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje wnioskodawcy zażalenie za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza w terminie 7 dnia od daty jego doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku przeniesienia własności pojazdu na inną osobę niż figurująca w aktualnym dowodzie rejestracyjnym do ww. wniosku należy dołączyć dowód własności pojazdu, np. fakturę.

14.10.2019