PRZYZNAWANIE PATRONATU PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- 1. Formularz wniosku o patronat Prezydenta Grudziądza (do pobrania tutaj lub ),
- 2. Kserokopie niezbędnych zezwoleń na organizację imprezy wydawane przez inne niż gminna organy administracji publicznej wynikające z od-rębnych przepisów.
- 3. Formularz sprawozdania z przebiegu imprezy lub wydarzenia (do pobrania tutaj lub )
Komórka organizacyjna
- Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, przyziemie, tel. 56 45 10 225, 228, 304, 424 lub w Biurze Prezydenta, I piętro, pokój nr 201, tel. 56 45 10 201, w poniedziałki, środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 7.30 – 17.00, w piątki w godz. 7.00 – 13.30.
- Biuro Obsługi Interesantów w Centrum Handlowym „Alfa” ul. Chełmińska 4, parter, tel. 56 45 10 336 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00.
Opłaty
Brak opłat.
Termin i sposób realizacji
14 dni od dnia złożenia wniosku.
Podstawa prawna
- Zarządzenie Nr 231/22 Prezydenta Grudziądza z dnia 19 kwietnia 2022 r.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Dodatkowe informacje, uwagi
- Wydanie pozytywnej decyzji w sprawie patronatu Prezydenta Grudziądza, obliguje organizatora do sporządzenia sprawozdania z przebiegu imprezy lub wydarzenia (zgodnie z załączonym wzorem) i przekazania go do Biura Prezydenta w terminie 30 dni od zakończenia imprezy lub wydarzenia.
- Wydarzenia, które objęte są patronatem Prezydenta Grudziądza muszą być oznaczone specjalnym logotypem. Aby go otrzymać należy się zwrócić do Biura Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu (bwm@um.grudziadz.pl; 56 45 10 458, 56 45 10 358). Następnie należy przekazać materiały promocyjno-informacyjne do akceptacji, za którą odpowiada to samo Biuro. Dopiero po uzyskaniu zgody można zlecić wydruk/publikację plakatów, ulotek itd.
21.04.2022